Hellebring
Silver
Har sett mitt öppnas men det har inte kommit något hit. Idag kom en räkning så det kom post iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma... väldigt tråkigt.Fått paket men inte sett mitt öppnas heller, gått snart två veckor sedan det skickades...![]()
Glömde säga att jag väntar till julafton med att öppna. Hoppas Santa är ok med detDär kom det, paket från hemliga tomten. Eriksson är nöjd med kollegan.
![]()
Fortfarande tomt under min gran med...... vi får sörja tillsammans..fortfarande tomt under min gran... @P-vakten kanske blir upp till dig ändå...
Jag känner till två paket som ligger på posten och väntar på att bli hämtade. Mottagarna har skrivit i tråden att de ej fått sina paket än.
Om de ej dyker upp innan helgen så säger jag till er på lördag![]()
Inget paket idag och kommer att vara borta imorgon när posten kommer. Inget paket före jul med andra ordInget här ännu. Hoppas man får idag för åker iväg imorgon. Fick paketet efter jul förra året så vore väl inte helt otippat![]()
Tyvärr är det nog inte endast det. Gå in en sväng på postnords fb sida haha. Den hatstormen är inte att leka med.