Hellebring
Silver
3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer. Tycker det är tråkigt att se att så många inte fått paket. Postnords felmarginal för paket är endast 1/20-dels procent, så att såpass många här inte fått paket verkar nog tyvärr bero på annat...Tror posten delar ut idag med. Trots lördag. För mig att de kör specialare inför jul.
Tror väldigt många ligger ute hos postnord.Har fått och sett mitt öppnas.
Tråkigt om folk struntat i att skicka![]()
Man kan ju ”hoppas” att så är fallet.....Tror väldigt många ligger ute hos postnord.
Har fått och sett mitt öppnas.
Tråkigt om folk struntat i att skicka![]()
Jag är också jättenöjd med PostNord. Jag har tagit emot och har även sett mitt paket öppnas.Jag har både fått paket och sitt mitt öppnas. Så jag är nöjd med postnords insats![]()
+1Väntar fortfarande på att ”mitt” paket skall öppnas, hoppas verkligen det kommer fram!
+1Väntar fortfarande på att ”mitt” paket skall öppnas, hoppas verkligen det kommer fram!
Samma :/+1
Var dessutom över 2 veckor sedan det skickades...
Håller med!Många trevliga paket. Är själv inte med i år men hoppas att ni som ännu inte fått paket får det under dagen eller så snart som möjligt.
Det är en oroande hög procent av paket som kommer bort i de här secret-santa trådarna. Har varit likadant de senaste åren också.
En lärdom till nästa är är kanske att det ska vara obligatoriskt att skicka som rek eller motsvarande för att förhindra dålig stämning.
God jul på er i alla fall!
Många trevliga paket. Är själv inte med i år men hoppas att ni som ännu inte fått paket får det under dagen eller så snart som möjligt.
Det är en oroande hög procent av paket som kommer bort i de här secret-santa trådarna. Har varit likadant de senaste åren också.
En lärdom till nästa är är kanske att det ska vara obligatoriskt att skicka som rek eller motsvarande för att förhindra dålig stämning.
God jul på er i alla fall!