• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa-tråden!

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
...whoever you are... Trots att det inte är julafton kunde jag inte avhålla mig från att testa ett av banden. Det flyger skyhögt enligt mig och är något jag länge funtat på att testa. Vad tycker ni?
epyda7ug.jpg
agy8u8a9.jpg
u4urahy3.jpg


Ser att bilderna vred sig men jag är för lat för att ordna till det åt er. Se det som min gåva till er, ett tillfälle till nackstretch ;)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

calzone

Vacheron
Även jag fick paket av Secret Santa idag :), "hoppas på bark hoppas på bark"
Vafan ?!, Secret Santa fuskar med porto betalt:eek:, då måste de ju va skräp här i?
6arynaje.jpg






























a2yqurys.jpg
ezu7erat.jpg

Nä så jäkla pjåkigt var det inte helt ok och roliga prylar :), det syns verkligen att det kommer ifrån en sann klocksamlare, så vem är du Secret Santa!, stort tack :D
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Ett tips i all välmening och inget nässkrivande...märk paketet så det är tydligt att det är från secret santa. I mitt fall kom det omärkt så jag öppnade jiffypåsen. Lika glad är jag för det men hade gärna lagt den under granen.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Fick hem ett paket igår som jag förstog kom från "Secret Santa". Jag hade tänkt låtit ligga under granen tills den 24 för att sedan öppna det. Man har ju blivit lärd att vänta men efter att ha gått här hemma i snart ett dygn och känt och klämt på på paketet så brast det idag. Med iver så öppnade jag det vadderade kuvertet och fann mig ett härligt brev från ingen mindre än självaste McGyver Han bjöd mig på den bästa julklappen en klocknörd kan tänka sig. En klocka! En Timex Quartz på ett marinblått racing strap, samma märke som MacGyver bad i serien! Fyndigt av dig! Till klockan kom ett riktigt snyggt perlon band! Perfekt då jag velat ha ett i 20 mm till en annan klocka ;)

STORT TACK McGyver för att du förgyllde min jul och stort tack Camo00 för att du tog tag och styrde upp det hela!

Nu till bilderna!



Riktigt fint glas!


Obligatorisk


Close up

Hoppas alla ni andra får något fint i era paket! God jul och Gott nytt år!
/Sullstrom
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Det var kul det här :) Har en massa alternativ att välja på. Känner mig lite kluven, får ta och luska lite mer kring mottagaren innan jag bestämmer mig. Tror jag skickar imorrn redan... Undrar om jag ska vara anonym :)
 
Topp