Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med
Fullt så gnistrande som när solen ligger på är den tyvärr inte hela tiden men tycker allt att tavlan känns levande annars också, är ju en Sunburst-tavla![]()
Kommer säkert upp någon snart, dock inte dennaDet låter rimligt! Jag kommer börja hålla koll på k&s efter den. Hojta till om du tröttnar på din![]()
Testa KM Globen.Hej!
Vet någon om man kan köpa bandet som följer med SPB147 någonstans?
Mvh,
Daniel
Seiko-gummi eller AM? Grymt snyggt hur som helst!Älskar den på gummi![]()
Det där är ett Seiko-gummi.Seiko-gummi eller AM? Grymt snyggt hur som helst!
Det är originalet som hängde med i kartongenSeiko-gummi eller AM? Grymt snyggt hur som helst!
Samma här.Länk på igen.
![]()
Har ni också svårt o bestämma er?Samma här.Det är också så oerhört smutt och enkelt att byta. Klick, klick ba!
![]()
Gummi.. nato.. länk.. mn-strap.. mocka.. läder.. repeat.Har ni också svårt o bestämma er?![]()
Fett bra den där du. Nyförvärv?En liten kvälls bild..![]()
![]()
Hahaha vet..Gummi.. nato.. länk.. mn-strap.. mocka.. läder.. repeat.
Edit: ska du säga förresten
Yes listar 9798kr...samma verk, 6r35, 200m vattentät, Safirglas och 39.5mm stor...plus kompass , lite coolt om man vill använda den med solen som en kompass...riktig explorer..@Vincentb Loggan, matt tavla och storleken är niice. Ligger väl rätt bra i pris jämfört m SPB143 också, trots samma verk?
De flest kombos funkar med SPB’n. Har samma gröna och det är gött heavy duty och tooligt.Förresten beställde den här till min 149..tror du det blir bra med blått?![]()
![]()
![]()
Kan du visa bild? Denna är inte den gröna men desert sand..De flest kombos funkar med SPB’n. Har samma gröna och det är gött heavy duty och tooligt.
Aha, såg grönt ut. Mitt gröna sitter på en King Turtle.Kan du visa bild? Denna är inte den gröna men desert sand..![]()
Haha ja verkligen. Sjukt lätt att byta länken.Samma här.Det är också så oerhört smutt och enkelt att byta. Klick, klick ba!
![]()
Subdräparn. Den levererar.Äntligen Seiko igen, tillbaka in i värmen och kobra kai. Hade höga förväntningar, blev inte besviken. För mig sitter länken som en smäck!
![]()
Ruskigt bra på olivnatot asså, top!Yepp..riktigt bra![]()
![]()
![]()
![]()
Äntligen Seiko igen, tillbaka in i värmen och kobra kai. Hade höga förväntningar, blev inte besviken. För mig sitter länken som en smäck!
![]()
Tack..Ruskigt bra på olivnatot asså, top!