Kessler
Guld
- Pris
- 120kr
- Returpolicy
- Ja.
- Bilder Skickat
- Ja
Tjaba tjena.
Originallänk till en Seiko 5 SNK***nånting.
Använd ett par dagar innan jag bytte till nato. Klockan med länken är köpt 20 februari i år. Levereras helt utan spring bars. Behövs alltså 3 spring bars (inte 2 bara) då den som sätter ihop länken vid viklåset är borttagen och används till annan klocka.
Mycket bra skick. Kan bytas tillbaka om köparen inte är nöjd och står för frakten tillbaka.
Så här kommer info.
18 mm Seiko originallänk.
Knappt använt, mycket bra skick men behövs spring bars.
120kr + frakt (9kr eller 18kr?) Fri frakt vid snabb affär.
Högre bud och prutning (i viss mån) tillåtet.
Har även ett 20mm mörkblått nato som enbart är provat då jag köpte fel storlek som jag kan slänga med för ett par tjugor extra eller nånting. Kan återkomma med bild på det om intresse finns. Kan även skicka fler bilder på länken såklart
Mvh Daniel
Bilder när den satt på klockan:
Originallänk till en Seiko 5 SNK***nånting.
Använd ett par dagar innan jag bytte till nato. Klockan med länken är köpt 20 februari i år. Levereras helt utan spring bars. Behövs alltså 3 spring bars (inte 2 bara) då den som sätter ihop länken vid viklåset är borttagen och används till annan klocka.
Mycket bra skick. Kan bytas tillbaka om köparen inte är nöjd och står för frakten tillbaka.
Så här kommer info.
18 mm Seiko originallänk.
Knappt använt, mycket bra skick men behövs spring bars.
120kr + frakt (9kr eller 18kr?) Fri frakt vid snabb affär.
Högre bud och prutning (i viss mån) tillåtet.
Har även ett 20mm mörkblått nato som enbart är provat då jag köpte fel storlek som jag kan slänga med för ett par tjugor extra eller nånting. Kan återkomma med bild på det om intresse finns. Kan även skicka fler bilder på länken såklart
Mvh Daniel
Bilder när den satt på klockan: