• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko 5 SNKK47 - 57

philip.eldh

Omega
2-Faktor
För att väcka liv i en gammal tråd!

Har blivit supersugen på en SNKK45 sedan jag såg denna bilden: (vet att det är en SNKK47 på bilden)
12519676_1250259754985993_562379690_n.jpg


Någon som vet om en svensk webshop som har dem? samt om man kan få tag på
1) ett gummiband
2) ett läderband som är som bilden ovan?

Tack
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För att väcka liv i en gammal tråd!

Har blivit supersugen på en SNKK45 sedan jag såg denna bilden: (vet att det är en SNKK47 på bilden)
12519676_1250259754985993_562379690_n.jpg


Någon som vet om en svensk webshop som har dem? samt om man kan få tag på
1) ett gummiband
2) ett läderband som är som bilden ovan?

Tack
"Nej" är svaret på alla de frågorna, tyvärr. :)
 

TFK

Omega
Lyfter en gammal tråd...

Jag gillar också dessa modeller, men de verkar helt hopplöst svåra att få tag på. :arghh:
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Lyfter en gammal tråd...

Jag gillar också dessa modeller, men de verkar helt hopplöst svåra att få tag på. :arghh:
Ja de finns tyvärr bara på begagnat-marknaden nuförtiden och folk tar hutlösa priser för dem.
Jag fick tag på en via en långt körande köpes-annons här på forumet, testa där!
 

TFK

Omega
Ja de finns tyvärr bara på begagnat-marknaden nuförtiden och folk tar hutlösa priser för dem.
Jag fick tag på en via en långt körande köpes-annons här på forumet, testa där!

Jag har noterat att vissa köpes-annonser för SNKK 45/47 rullat rätt länge så sannolikheten att hitta en är nog tyvärr rätt liten. Men det är iaf värt ett försök!
 
Topp