• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko 5 SRPE53, en video-recension

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Dags att ge lite uppmärksamhet åt nya Seiko 5 linjen med en ny video-recension!

Gillar denna SRPE53 väldigt mycket, speciellt med tanke på att man får den kring 220 euro (~2200 SEK) som ny, ifall man hittar den på rea. Ett klart steg uppåt i kvalitet från dom äldre Seiko 5 modellerna. Lite större är den, men tycker 40mm storleken är rätt så perfekt för en "slim" handled som min 👍 Väldigt nöjd med detta inköp. Kolla in min video-recension på YouTube, ifall ni är intresserade av modellen :)

Länk:
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Egentid 😆🙏🏻
CB1830E1-3627-4F12-A1CA-429AA69488CF.jpeg
 

Erithacus

Omega
Bra recension!
Har testat en själv i butik och satt hur bra som helst. Det enda som stoppar mig från att köpa en är en yttepytte petitess. Nämligen att jag tycker timmarkörerna är lite lite för små. Vet inte varför det stör mig och har aldrig hört nån annan klaga på det :rolleyes:
Annars är den perfekt! Verkar passa bra på många band också :)
 

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Bra recension!
Har testat en själv i butik och satt hur bra som helst. Det enda som stoppar mig från att köpa en är en yttepytte petitess. Nämligen att jag tycker timmarkörerna är lite lite för små. Vet inte varför det stör mig och har aldrig hört nån annan klaga på det :rolleyes:
Annars är den perfekt! Verkar passa bra på många band också :)
Tack! Haha, ibland kan det vara fast på de minsta detaljerna, I know ;)
 
Topp