• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 5P30-5B20. Batteridriven Tank från nittiotalet. 400kr, skickad!

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Pris
400kr
Returpolicy
Självklart - inom två dygn oavsett anledning. Du står för returfrakt och att klockan kommer tillbaka i samma skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
En ganska trevlig Tank i bra format är alltså vad som säljs.
Kom i en lite större lot av klockor och jag har endast tvättat av, satt i nytt batteri (8/6) och nytt alligatorpräglat band.
Använd en gång av mig själv - när jag behövde cosplaya lite nittiotal på en bilträff - annars är den kanske inte riktigt för mig.
Går som den ska (har dock svårt att mäta tvåhandare med någon större exakthet). Men tänk "Japanskt batteriverk" så tror jag inte att tidhållningen är något man behöver oroa sig över. ;)
Trevlig tavla med lite "grusig" yta som gnistrar i solen. Fångas löjligt dåligt på mina bilder.
Boett i någon slags krombeläggning och glas i vad jag tror är safir (åtminstone helt utan repor och nagg).
Mått 28(33)x24 mm, exkl. krona (inkl. bandhorn).
Enligt serienummer tillverkad 1996.

F2F: Malmö/Lund-ish
Retur: Inom två dygn - oavsett. Köpare står för returfrakten.
Pris: 400 kr, skickad med vanlig postfrakt
Bytes: Testa mig. Jag är öppen för det mesta.


IMG_6951.jpg


IMG_6954.jpg


IMG_6955.jpg


IMG_6953.jpg


IMG_6952.jpg


IMG_6959.jpg


IMG_6956.jpg


IMG_6957.jpg


IMG_6960.jpg


IMG_6961.jpg


IMG_6963.jpg


IMG_2384_2.jpg


IMG_2385_2.jpg


IMG_2404_2.jpg


IMG_2405_2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp