• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 6105.8000

Marckus

Panerai
Tjena,
Har en klassiker i lådan som jag hatälskar på ett obehagligt sätt. Visarna är inte original och det gör att jag inte klickar med klockan. Det man kan göra är att beställa aftermarketvisare och reluma allt på en gång, eller så är man nöjd som det är. Håller tiden och har Ok gångreserv, men har inte testat den närmare.

6105 8000 ( Den tidiga modellen )

-Visare är ej original, ingen servicehistorik och ej trycktestad

Vet inget mer om klockan än ovanstående. Uret kommer på brunt lädernato
nbQRnGp.jpg




Fyndläge 3500kr

finns i Stockholm
Vänligen
Marcus
 

trumpetera

Panerai
Hur PM-ar man med tapatalk!? Hursom, finns det någon möjlighet för dig att kolla om den tål iallefall litet stänk? Jag är helt klart spekulant på den!
 
Topp