• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 6105-8000

Mykeys

Cartier
Seiko 6105-8000 från -68 i fint opolerat originalskick. Jag har satt på en sprillans nytt Waffle strap från Wjean och bytt friktionsfjädern hos urmakare så vridringen är nu perfekt. Jag köpte den av PRwatches för ungefär 6mån sen och då hade den precis blev ruckad så både gång och reserv är bra!

Pris: 5000kr + frakt

PMa vid intresse, frågor eller eventuella bytesförslag. Ser helst ren försäljning men roliga bytesobjekt är alltid uppskattat.

Här är några bilder lånade med tillåtelse av PRwatches.

XjungsQ.jpg

q83CBGE.jpg

NnlYoWh.jpg

uqHUOyQ.jpg

QGUPckx.jpg

1ePWMqh.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Najs! Hade du lagt ut annonsen igår kväll hade jag köpt den. I morse rök hela budgeten på nåt annat :)

Nya visare och tavla?
 

Vaktel

Omega
Seiko 6105-8000 från -68 i fint opolerat originalskick. Jag har satt på en sprillans nytt Waffle strap från Wjean och bytt friktionsfjädern hos urmakare så vridringen är nu perfekt. Jag köpte den av PRwatches för ungefär 6mån sen och då hade den precis blev ruckad så både gång och reserv är bra!

Pris: 5000kr + frakt

PMa vid intresse, frågor eller eventuella bytesförslag. Ser helst ren försäljning men roliga bytesobjekt är alltid uppskattat.

Här är några bilder lånade med tillåtelse av PRwatches.

XjungsQ.jpg

q83CBGE.jpg

NnlYoWh.jpg

uqHUOyQ.jpg

QGUPckx.jpg

1ePWMqh.jpg
 

Vaktel

Omega
Hej. jag är ganska ny på forumet. Gillar Seikos. Jag är klart intresserad av den om den finns kvar. Jag finns i Stockholm och Skåne. Hör gärna av dig. 0731-51 73 91.
Mvh
Per
 

Vaktel

Omega
Klockan har anlänt till stubbvägen. En härlig skapelse som väl motsvarar förväntningarna.
Tack för en smidig affär.
 

Mykeys

Cartier
Gott att höra! Slit den med hälsan och se till att posta lite bilder då och då så att jag ser att den har fått ett fint hem! :)
 
Topp