• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko 6139-6000

Kursten

Basic
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu denna pärla.

Mycket fin klocka men tyvärr har bekvämligheten för moderna ur tagit över för mig och denna får inte den handledstid den förtjänar.

Köpt av mig i april iår här på forumet och är därmed använd enstaka gånger av mig.

Länkar till den gamla annonsen (med tillåtelse av tidigare säljare). Där det finns bra info om klockan.

• Notch Case
  • Proof Dial
  • Nitad visare
  • Tappar ungefär 8-10 sek per dyn
  • Nollställer ej korrekt men går att stanna på index 12

Finns inte så många att jämföra med just nu men billigaste jag hittar är runt 15k (dock på C24) Byten kan vara intressant.
Säljer till samma pris jag köpte för + valfri frakt.

Här är en länk som beskriver serien 6139-600X ganska bra:

Hojta till om ni undrar något eller vi ha fler bilder.

Klockan kommer Watch only med länken som sitter på.
708EAA61-4E1D-4E41-AF04-4623ACDF88B3.png

39380A3F-4A2D-4F70-BB0F-716E308C7F13.png
B7A2E898-959A-4DBD-8AB8-D8898DAD09EE.jpeg

Tack KS för ett underbart forum.

Tillbaka
Topp