Laddar...
Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Bytes Seiko 6139-6012

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av oftast, 7 juni 2018.

1. oftast
    Trådstartare

oftast Majsan

Pris:
    2300
    Returpolicy:
    Enligt överenskommelse
    Jag har nu ägt den här klockan i ett halvår lite drygt och tycker den är grym. Jag gillar allt med just den här modellen, men jag tror att jag skulle tycka om och använda en med svart urtavla ännu lite mer. Därför är jag ute efter att byta bort den mot en annan 6139 med svart eller möjligen vit urtavla.

Just denna "champagnepanda" tror jag är lite ovanligare (iaf såvitt jag har förstått, rätta mig gärna), och tavlan är i väldigt bra skick.
    Den kommer på ett brunt läderarmband som kanske inte är av högsta kvalitet, eller på länken på bilden (ej Seiko original).

Klockan är i ett ärligt skick med opolerad boett med en del repor. Den var när jag köpte den nyservad och den håller tiden bra (-1 minut på tre dagar), och kronografen fungerar som den ska och nollställer korrekt. Datum och veckodag byts korrekt, och quickset fungerar.

Jag sätter bytesvärdet till 2300; hör gärna av er med förslag, allt beaktas :)

IMG_20180105_201041. IMG_20180105_201135. IMG_20180105_201149. IMG_20180105_201253. IMG_20180117_203856.

Senast ändrad: 7 juni 2018
    finpaakari, d@ke, Ahla77 och 4 andra gillar detta.
Payson Squale