• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🚀 SEIKO 6139

URsinne

Audemars
2-Faktor
En nÄgot mer vÀderbiten sak. Direkt frÄn Oceanien skulle jag tro:pompus:

OriginallÀnk finns, Àr nog inte den som sitter pÄ nu (tror jag?)

6139-2w.jpg
 

blacklabel

Breitling
Jag har en trasig 6139-6012 med blÄ tavla som mÄste in pÄ service. NÄgon som kan rekommendera nÄgon vettig i sthlm?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt fin! Glöm inte att vrida bezel rÀtt bara.
Tachy-skalan? Har inte ens tĂ€nkt pĂ„ att den Ă€r sned, fĂ„r kika pĂ„ det. Är vĂ€l bara att poppa och sĂ€tta tillbaka i sĂ„ fall?

Nej, har inte hört nÄgonting men kÀnns lika givet som SLA025. Jag tror GS kommer lansera mekaniska kronografer och att det Àven kommer en icke-GS hyllning till Pogue.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Tachy-skalan? Har inte ens tĂ€nkt pĂ„ att den Ă€r sned, fĂ„r kika pĂ„ det. Är vĂ€l bara att poppa och sĂ€tta tillbaka i sĂ„ fall?

Nej, har inte hört nÄgonting men kÀnns lika givet som SLA025. Jag tror GS kommer lansera mekaniska kronografer och att det Àven kommer en icke-GS hyllning till Pogue.
Dags att börja spara... :nailbiting:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
790F3370-D6B8-4524-B412-8C7A41D03BD7.jpeg

Snart tillbaka i min samling. :)
Notera det grymma skicket och den svenska dagskivan.

Grymt skick! Är det den Maro Ă€gt? TĂ€nkte det skick plus svensk dagskiva inte vĂ€xer pĂ„ trĂ€d sĂ„ chansar av nyfikenhet pĂ„ den :)

Med bilder som denna Àr det synd tiden Àr förbi nÀr de kostade ~1500kr för normalsletna ex, skulle kunna tÀnkt mig testa en tredje ggn :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt skick! Är det den Maro Ă€gt? TĂ€nkte det skick plus svensk dagskiva inte vĂ€xer pĂ„ trĂ€d sĂ„ chansar av nyfikenhet pĂ„ den :)

Med bilder som denna Àr det synd tiden Àr förbi nÀr de kostade ~1500kr för normalsletna ex, skulle kunna tÀnkt mig testa en tredje ggn :D
Yes, samma klocka. Jag har ju redan Àgt den en gÄng sÄ jag tog ett gammalt foto. :)
 
Topp