• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🚀 SEIKO 6139

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Denna ligger pÄ tradera....

RÀtt dÄliga bilder skall vara helt orörd enl sÀljare.....
3FCEB11D-89A0-42D0-B914-83C34B7C3469.png
5F939A6B-5314-4315-87B0-2527F660FA5A.png
... och baklocket Àr fel.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Den ser fin ut! Jag har dÄlig koll pÄ den silvriga, men Àr inte priset lite högt med tanke pÄ att lÀnken inte Àr original?
Sen blir jag alltid lite misstÀnksam nÀr de inte visar bild pÄ kronografen nollstÀlld, och inte nÀmner vridringen.
Jo det finns mkt att önska gÀllande annonsen och bilderna. NÀr nÄgon tar dÄliga bilder och inte pÄ de intressanta delar blir jag ocksÄ fundersam. StÄr inget om hur den funkar heller.

Är den helt ok sĂ„ skulle jag sĂ€ga att priset Ă€r jĂ€kligt bra, trots avsaknad av lĂ€nk. De silvriga Ă€r ju vĂ€ldigt ovanliga. Tror dock inte allt stĂ€mmer/funkar pĂ„ den
 
Senast Àndrad:

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Helt rÀtt. SÄg inte det pÄ den dÄliga bilden. Kanske just dÀrför bilderna Àr sv sÀmre kvalite, för att man skall missa.

Tycker att första siffran i serienumret ser ut som det Àr efterstÀmplat
LÀnken Àr en sak, men baklocket kÀnns mer allvarligt och som en stark indikation att det kan vara mer pÄ klockan som Àr hopplockat. Dock Àr det ju bara locket (och i viss mÄn urverket) som gÄr att koppla till en individ, sÄ givet att det Àr seiko-delar (vilket jag skulle sÀga att det verkar) tycker jag det Àr mer ok.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Ligger en grĂ„ pĂ„ tradera men den sĂ€ljaren har vĂ€l lagt ut tveksamma objekt hĂ€r tidigare. StĂ„r pĂ„ tradera att baklocket ”kan vara bytt”.
Japp. Har skickat meddelande till honom och det stÀmmer om tveksamma objekt hÀr samt att det Àr helt fel baklock, det Àr till en speedtimer....6139-6032
 

hedbrg

Panerai
GÄtt och blivit rÀtt sugen pÄ en pogue men vÄgar inte riktigt eBay pga alla ihopplock. NÄgon som vet nÄn som Àr sugen pÄ ny Àgare?
 
Topp