• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🚀 SEIKO 6139

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
9B9EB0DA-0525-4741-A2CB-8B2E1E553E5B.jpeg
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Orkar inte.. först fÄr jag tag i en trevlig medlem som erbjuder mig lÀnkbit utan kostnad och vad hÀnder? Jo posten slarvar bort den! Jakten fortsÀtter och jag fÄr dÄ tag i tvÄ lÀnkbitar som idag anlÀnde, jag knallar in hos urmakaren för att köpa ett gummi till en annan klocka och tÀnkte det Àr lika bra han fÄr mecka med lÀnken, stÄr dÀr och vÀntar ivrigt.. ut kommer han och berÀttar att dom inte passar min lÀnk! Snart ger jag upp detta :mad:
Om nÄgon av er saknar lÀnkbitar sÄ sÀg till, dÄ postar jag vidare dessa tvÄ utan kostnad, kanske hjÀlper det nÄgon.
IMG_20200211_171039.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Orkar inte.. först fÄr jag tag i en trevlig medlem som erbjuder mig lÀnkbit utan kostnad och vad hÀnder? Jo posten slarvar bort den! Jakten fortsÀtter och jag fÄr dÄ tag i tvÄ lÀnkbitar som idag anlÀnde, jag knallar in hos urmakaren för att köpa ett gummi till en annan klocka och tÀnkte det Àr lika bra han fÄr mecka med lÀnken, stÄr dÀr och vÀntar ivrigt.. ut kommer han och berÀttar att dom inte passar min lÀnk! Snart ger jag upp detta :mad:
Om nÄgon av er saknar lÀnkbitar sÄ sÀg till, dÄ postar jag vidare dessa tvÄ utan kostnad, kanske hjÀlper det nÄgon.
IMG_20200211_171039.jpg
De lÀnkbitarna passar ingen lÀnk till 6139-60xx
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Letar ocksÄ lÀnkbitar 1-2st till en 6139-6005 önskar verkligen nÄgon kunde sÀlja till mig :( lagt ut köpes annons ocksÄ :-/
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Orkar inte.. först fÄr jag tag i en trevlig medlem som erbjuder mig lÀnkbit utan kostnad och vad hÀnder? Jo posten slarvar bort den! Jakten fortsÀtter och jag fÄr dÄ tag i tvÄ lÀnkbitar som idag anlÀnde, jag knallar in hos urmakaren för att köpa ett gummi till en annan klocka och tÀnkte det Àr lika bra han fÄr mecka med lÀnken, stÄr dÀr och vÀntar ivrigt.. ut kommer han och berÀttar att dom inte passar min lÀnk! Snart ger jag upp detta :mad:
Om nÄgon av er saknar lÀnkbitar sÄ sÀg till, dÄ postar jag vidare dessa tvÄ utan kostnad, kanske hjÀlper det nÄgon.
IMG_20200211_171039.jpg
Hehe tycker du skall ge upp. En pouge skall ha lÀnk sÄ sÀlj hela klockan till mig :)
 

Mk2018

Omega
Har jagat denna lÀnge, supernöjd! Ska bestÀlla lÀnk frÄn uncleseiko dÄ lÀnken Àr för kort för mig med!
 

Bilagor

  • 20200218_131852.jpg
    20200218_131852.jpg
    263.9 KB · Visningar: 2
Topp