- Pris
- 4500 Sek
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Seiko 6309-729A från April 1987 i väldigt fint skick för sin ålder. Köpt från första ägaren som enligt utsago köpt denna på resa i Hong Kong. Enligt denne aldrig servad och inget bytt. Kommer på ett senare påsatt after market band av första ägaren men inga andra tillbehör.
Tydligast spår av användning på vridringen samt mindre hairlines i glas. Boett i väldigt fint skick.
Fungerar som den ska och håller tiden väl över 24 tim mot telefonen. Även om det är ett traktorverk i denna kanske en service torde vara på sin plats om man tänkt ändanda den annat än sporadiskt med tanke på oljor och så.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Tydligast spår av användning på vridringen samt mindre hairlines i glas. Boett i väldigt fint skick.
Fungerar som den ska och håller tiden väl över 24 tim mot telefonen. Även om det är ett traktorverk i denna kanske en service torde vara på sin plats om man tänkt ändanda den annat än sporadiskt med tanke på oljor och så.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen