Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, jag har en. Oklart om det var en särskilt billig peng, dock. Har bara sett två stycken på ebay förut och dom gick för en tusenlapp mer och en tusenlapp mindre än vad jag gav för min. Grymt nöjd, dock, så det var den värd för mig!
Men ja, ovanlig är den iallafall!
Det var väl förmodligen den första och hittills enda jag eventuellt gått över det monetära värdet på!Haha, ja men det var nog bara jag som tänkte att du knep den billigt som med många av de andra klockorna du tagit hem
Hej!
Bara att spara sökningar på eBay och Tradera så lär den poppa upp förr eller senare
Oklart om den är särskilt vanlig, @Psykel knep en på Tradera förra året för en billig peng om jag inte minns fel
Tack så mycket för hjälpen. Du är avundad, Psykel. Det är kul att veta att klockan finns i omlopp iallafall. får fortsätta leta helt enkelt! =)Men lite on topic... Här är min 75:a!
Ligger en med svart tavla ute på ebay för 3200. Det är nog ett helt okej pris. Svarta tavlor på vintage brukar generellt sett vara sällsyntare.Tack så mycket för hjälpen. Du är avundad, Psykel. Det är kul att veta att klockan finns i omlopp iallafall. får fortsätta leta helt enkelt! =)
Har du möjlighet att länka den? Tack på förhand. =)Ligger en med svart tavla ute på ebay för 3200. Det är nog ett helt okej pris. Svarta tavlor på vintage brukar generellt sett vara sällsyntare.
Sophon_l som lagt ut annonsen verkar vara en typ som lurat folk i över ett decennium...http://www.ebay.com/itm/RARE-Vintag...292441?hash=item58ef61e599:g:n7IAAOSw32lYqqdQ från Thailand, känns inte lika pålitligt...
Min har inte superskarpa linjer heller. Dock är baklocket orört på min. Har ingen som helst aning om hur dom "ska" se ut.Kan vara OK att handla därifrån, gäller väl bara att se över klockan riktigt noga. Utan att ha läst annonsen så ser den där dessvärre ut att vara ordentligt fulpolerad, se bara på boettlocket.