• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7025-8070, "Blått ÄR flott", 800kr (prissänkt 17/4)

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Den här tavlan går inte av för hackor! Snudd på lyser när den hamnar i rätt ljus.
Inte helt lätt att hitta särskilt mycket om klockan om man googlar, så jag misstänker att det kanske inte är alltför många som överlevt ända från sjuttiotalet och hit.

The Good: Tavlan. Hatar att låta som en trasig skiva, men kom igen...
The Bad: Går inte riktigt som den ska - tappade cirkus 5 minuter på ett dygn när jag testade i WatchTracker. Jag skulle kunna tänka mig att en kanske hämtar sig något om den börjar användas mer frekvent, men den är knappast som den ska.
The Ugly: Ingenting egentligen. Tavlan är fantastisk, originallänken likaså (ganska repig och rasslig, dock), glaset är fint och boetten har klarat åren sen 1976 tämligen okej.

Mäter ca 38 mm exkl. krona (eller inkl., för den delen - den linjerar nästan med boetten).
Datumet tickar över som det ska.
Länken är, uppskattningsvis, 18 cm.
Kronan vet jag inte om den är original eller ej. Omärkt, men passar otroligt bra, så mina pengar är på original.

Pris: 800kr 1000kr 1200kr, skickat. Annars göms den i samma mörka låda som andra klockor försvunnit i.
Bytes: Ingen aning - hit me! Pengar upp/ned.
F2F: Malmö/Lund-ish.
Retur: Inom två dagar, köparen står för returfrakt.


IMG_2108.jpg


IMG_2104.jpg


IMG_2109.jpg


IMG_2111.jpg


IMG_2119.jpg


IMG_2113.jpg


IMG_2115.jpg


IMG_2116.jpg


IMG_2120.jpg


IMG_2118.jpg



IMG_6268.JPG



IMG_6277.JPG
 
Senast ändrad:
Topp