- Pris
- 2290kr
- Returpolicy
- Inget öppet köp men om något inte stämmer med min beskrivning accepterar jag självklart retur. Detta ska då ske inom 72 timmar från mottagandet.
- Bilder Skickat
- Ja
Bra skick. Kanji dagvisning förstås. Nytt batteri och boettlockpackning. Tryckprovad i våttestare och tät.
Lite inspiration: A watch fit for a rock star
OBS! Artikeln hävdar helt korrekt att Brian May bär en transitional 7548-7010 på bilderna. Min klocka är en något tidigare 7548-7000. Och för er som inte vet är Brian May astrofysiker... fast nog mera känd som gitarrist i Queen.
Och så bilder:
Och mer inspiration:
Tack KS för annonsplats
- Boett: Mycket bra. Spår av användning finns givetvis då klockan trots allt är snart 40år men inga större repor eller dings. Bakboett med det frostade partiet på tsunamivågen intakt. Kronan låser som den ska med flera varv på gängorna.
- Bezel: original med tydligt slitage enligt bild. Funktion som den ska utan några konstigheter.
- Tavla: Mycket bra, original lume
- Visare: Bra men med mindre märken och oxidation, original lume.
- Glas: Bra utan repor och skador jag kan dock inte avgöra om det är original eller ett mycket bra AM glas.
- Band: Nästan nytt Bonetto i DAL1BP stil.
Lite inspiration: A watch fit for a rock star
OBS! Artikeln hävdar helt korrekt att Brian May bär en transitional 7548-7010 på bilderna. Min klocka är en något tidigare 7548-7000. Och för er som inte vet är Brian May astrofysiker... fast nog mera känd som gitarrist i Queen.
Och så bilder:
Och mer inspiration:
Tack KS för annonsplats
Senast ändrad: