• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7548-7000 -82. Superskick!

Ville_W

Silver
2-Faktor
Pris
2900
Returpolicy
Inget öppet köp men full retur inom 48 timmar om inte som beskriven.
Bilder Skickat
  1. Ja
Helt original och i ett underbart skick. Kanji dagvisning förstås. Tryckprovad i våttestare och tät. Går som ett quartzur ska.
  • Boett: Skarpaste boett jag någonsin sett på en 7548 med knivskarpa fasningar. Små spår av användning finns givetvis i form av några smårepor och hairlines då klockan trots allt 35 år gammal. Bakboett med det frostade partiet på tsunamivågen helt intakt.
  • Bezel: Märke vid 56 min men i övrigt kanon. Klickar som den ska.
  • Tavla: Perfekt, original lume
  • Visare: Perfekt, original lume.
  • Glas: Perfekt originalglas
  • Band: Nästan nytt original DAL1BP
Lite inspiration: A watch fit for a rock star

OBS! Artikeln hävdar helt korrekt att Brian May bär en transitional 7548-7010 på bilderna. Min klocka är en något tidigare 7548-7000. Och för er som inte vet är Brian May astrofysiker... fast nog mera känd som gitarrist i Queen.

Och så bilder:
IMG_2973.JPG
IMG_2976.JPG
IMG_2979.JPG
IMG_2980.JPG
IMG_2981.JPG
IMG_2974.JPG
IMG_2977.JPG


Och så lite mer inspiration
IMG_2982.JPG
IMG_2983.JPG
IMG_2984.JPG

Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp