• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO 7548-7000 - knasrea 11/9 - 1000:-

Blackmore

Panerai
Klockan i fråga som är till salu är en Seiko 7548-7000.

Den dateras till Dec. 1984 om jag inte har misstolkat serienumret.

Den servades i april 2015. Se foto för mer information.

Dagskivan är engelsk/spansk. Vanligtvis skall det vara Kanji …

Repfritt glas.

Battle scars på boetten, men absolut inget som stör (mig iallafall).

Den håller tiden väl. Som en quartz-Seiko brukar (och skall) göra.

Glasringen har inget klick. Den sitter lite löst, inget glapp eller så. Den sitter inte såpass löst att den rör på sig av sig själv vid normalt bärande. Menar mer att man inte behöver ta i för att vrida på den.

Lumen på tim- och minutvisarna är inte i bästa skick.

Jag tycker att bilderna visar klockans skick på ett sanningsenligt sätt. Säg till om du vill ha mer bilder på någon specifik detalj så ordnar jag det.

Säljs som Head only. Inga byten.

Ingen ask.

Den är inte i perfekt skick, men det avspeglar sig i priset också. Det tycker iallafall jag.

Pris: 2500 2200 1600 1500 sek inkl. frakt. Betalning medelst Swish.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/magnus-andersson.32700/

Retur: inom 24 timmar från uthämtande (no questions asked). Köpare står för ev. returfrakt.

IMG_4642.JPG


image.jpeg


image.png


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp