• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7548 + tillbehör (nytt pris)

skoner

Omega
2-Faktor
-såld- tack till KS för annonsplats och köpare för en smidig affär
Hej alla!
Säljer nu denna fina vintagedykare då den helt enkelt får för lite tid på handleden. Köpt av mig från Frankrike för ett par månader sedan.

Helt original (förutom oysterlänken som kommer på då). Kommer med ett flat vent z22 som är avkortat halvsnyggt med kniv (se bild).
SUWA-logo vid 3'
SQ dial
Går som en quartzare ska göra, jag vet dock inte när den fick nytt batteri sist.
Engelskt/franskt(?) datumhjul
Bezeln klickar bra, kronan gängar ordentligt. Min urmakare tog en titt på den när den kom och konstaterade att packningen såg okej ut, men den är inte trycktestad så jag vågar inte rekommendera att bada med den.

Det är en liten repa på glaset så jag köpte ny glaspackning och AM hardlexglas av högre kvalité för några hundringar som jag dessvärre inte orkat se till att få på. Detta ingår förstås vid köp. Alla avkortade länkar ingår + extra bandstift också.

Pris: 3100:- 2850:-
Om den behöver fraktas står köpare för detta, annars ses jag gärna F2F över en kaffe i Stockholm. Kan tänka mig en quartz-beater vid byte men gärna pengar åt mitt håll.
IMG_0416.JPG
IMG_0412.JPG
HdhM3M2Q.jpg
 
Senast ändrad:
Topp