• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7549-7010 - Tuna [20/11 sänkt pris, igen - nu 3200]

_robban

Cartier
2-Faktor
Säljer här min 7549-7010 Tuna, en härlig klocka med mycket charm och karaktär.

Köptes av mig för ett par år sedan av en kille ifrån Australien och han hade tydligen låtit byta urverk (nu 7546 verk), glas, visare och lumeplupp i inlägget i vridring. Vridring sitter hårt och kanske går att vrida om man tar i men har aldrig gjort det själv. Jag har inte trycktestat klockan under den tid jag ägt den.
Plupp i inlägget ser väldigt grönt ut på bilder nedan men det är för att Lumet som sådant är laddat och lyser allt vad det orkar. Sista bilden på armen visar hur det ser ut mest hela tiden.

Lite bilder:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


Mycket trevig klocka med mycket karaktär som sagt och går mycket bra.

Klockan sitter nu monterad på en rejäl länk enligt bild ovan som matchar klockan ypperligt i min mening men den gör sig mycket bra på Zulu eller mesh med för den delen.

4000 3200 inklusive frakt hem till dig

Retur inom två dagar om objektet inte över stämmer med beskrivningen. Köparen står för eventuella avgifter vid retur.

Tack för titten
//Robert
 
Topp