• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko 7a38 701a

Viskan

Panerai
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Efter överenskommelse. Båda ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Kan byta resterande mot en. Skicka lätt ingår eller f2f hemma hos mig efter överenskommelse.
Seiko 7a38 701a
Ganska ovanlig sportig modell i mycket bra skick. Fungerar som den ska. Länken är justerad för min 17,5cm arm med tre microjusteringshål kvar.
Pris 5500kr. Kom med bud eller byte.
IMG_0508.jpeg

IMG_1131.jpeg

IMG_1130.jpeg
IMG_0514.jpeg


Seiko h357 5110
Klocka i hyfsat skick. Fungerar som den ska. Lite finkänslighet behövs när man ställer in tiden, kronans lägen är känsliga.
Länk justerad för min 17,5cm arm med två microjusteringshål kvar.
Pris 350kr. Såld.
IMG_1094.jpeg


Seiko 0439 5009
Cool digitalare som fungerar som den ska. Bra tidshållning. Länk tar 17,5cm.
Pris 1400kr. Såld.
IMG_0780.jpeg

IMG_1125.jpeg

IMG_1124.jpeg

IMG_1123.jpeg


Seiko 0139 5019
Digitalare i nära NOS skick. Box och bruksanvisning. Bytt batteri. Länk i fullängd.
Pris 2000kr. Såld.
IMG_0484.jpeg

IMG_0482.jpeg

IMG_1088.jpeg


Seiko 0138 5000
Digitalare i använt men hyfsat skick som fungerar som den ska. Jag har haft isär klockan och rengjort boett och länk samt bytt batteri. Länk tar 17,5cm.
Pris 300kr. Såld.
IMG_0258.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp