• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7a38-7020

ARTEA

Omega
Seiko 7a38-7020, serienr:521323, tillverkad i februari 1985.

Haft den i min ägo i något år nu köpt av en annan forummedlem men burit den väldigt sällan då jag har varit rädd om den och tycker att den borde gå vidare då den förmodligen inte kommer bäras. Batteribyte nyligen hos urmakare och bandstift bytta senast av förra ägaren. I bra skick med bruksspår på boett och med originallänk, dock en del rassel och stretch. Jag tror att länken går bra till max 18cm handled.

Alla kronograffunktioner samt datumbyte fungerar felfritt.

Pris: 2800 inklusive frakt via Swish, finns annars F2F i Stockholm
Retur: Nej

Bilder: Med tillåtelse lånade av förra ägaren då jag inte är någon mästerfotograf
IMG_20160525_171027.jpg
IMG_20160525_170857.jpg
IMG_20160525_170956.jpg
IMG_20160525_170933.jpg
IMG_20160525_170921.jpg
image-2.jpg


Tack KS för annonsplats!
 
Topp