• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko 7C43-6010

Namaste

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
4700
Returpolicy
Nej, om det inte kommit överens om innan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna fina Seiko 7C43-6010 som jag importerade från Japan i somras. Enligt den japanska säljaren är den original.

Klockan är från december 1992 med det åtråvärda 7C43-urverket.
Självklart med veckodag på Kanji/Engelska

Går som ett Quartz-verk ska med nytt batteri. Bezeln roterar inte, men är perfekt linjerad.

Den är ej tryck/täthetstestad under min ägo och jag har såklart inte utsatt den för vatten.

Mäter ca. 37.5mm i diamater, 12,7mm i tjocklek och 19mm mellan bandhornen.

Kommer på ett nytt Seiko gummi (se bild)
En tidsenlig låda (typ 90 tal) medföljer, samt en liten instruktionsbok.

Svårt att prissätta en sån här hyfsat ovanlig pjäs, så jag sätter priset samma som jag gav för den. Börjar så ;)

Pris: 4.700 kr inkl frakt
Betalning sker via Swish.
Fraktas med Postnord efter full betalning.
Jag förbehåller mig rätten att välja köpare, där goda referenser och längre medlemskap premieras!

Returpolicy: Nej, om det inte kommit överens om innan.
Byten: Nej inte denna gång

Jag har massvis med goda referenser, se min GG tråd

IMG_1827.jpeg

IMG_1336.jpeg

IMG_1330.jpeg


Samt en bild från i somras i solen. Obs bandet ingår inte.
IMG_1343.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp