Tigerrific
Basic
Modell: Seiko 7s26-0050
Tillverkningsår: mars 1997
Band: Nato 20mm + mocka armband
Boett: 37mm utan krona
Day and date: Engelska/Arabiska
Annat: Alla delar är original förutom bezeln enligt förra ägaren
(Edit) Funktion: Nu när jag har använt klockan lite mer så tänkte jag ge en beskrivning på dess funktionalitet.
Fall 1: Under dagar då klockan har varit på handleden hela tiden, där aktiviter har varit promenader och sittandes vid datorn, så har den aldrig stannat även när den har varit av under natten och morgonen (23:00-10:00)
Fall 2: Under dagar då den har fått mindre handledstid då har den stannat morgonen nästa dag runt (06:00-09:00)
Bezel: Klickar fint åt båda hållen.
Datum: Ingen problematik alls vad jag har upplevt.
Pris:2500kr 2000kr 1800kr + frakt (finns i GBG för f2f)
Byte: Är öppen för det mesta så länge klockan är i bra skick! (Även Nintendo Switch + pengar emellan)
Retur: Nej
Bilderna är tagna 2017-04-19 (Uppdaterat med wrist- och lumeshot)
Tillverkningsår: mars 1997
Band: Nato 20mm + mocka armband
Boett: 37mm utan krona
Day and date: Engelska/Arabiska
Annat: Alla delar är original förutom bezeln enligt förra ägaren
(Edit) Funktion: Nu när jag har använt klockan lite mer så tänkte jag ge en beskrivning på dess funktionalitet.
Fall 1: Under dagar då klockan har varit på handleden hela tiden, där aktiviter har varit promenader och sittandes vid datorn, så har den aldrig stannat även när den har varit av under natten och morgonen (23:00-10:00)
Fall 2: Under dagar då den har fått mindre handledstid då har den stannat morgonen nästa dag runt (06:00-09:00)
Bezel: Klickar fint åt båda hållen.
Datum: Ingen problematik alls vad jag har upplevt.
Pris:
Byte: Är öppen för det mesta så länge klockan är i bra skick! (Även Nintendo Switch + pengar emellan)
Retur: Nej
Bilderna är tagna 2017-04-19 (Uppdaterat med wrist- och lumeshot)
Bilagor
Senast ändrad: