Patron Ur.
Guld
- Pris
- 15000
- Returpolicy
- Ja tre dagars klocksnacksheder, och returen på din bekostnad och med värdefrakt som när du fick den.
- Bilder Skickat
- Ja
Inte ofta man säljer, men ibland blir det nödvändigt.
Säljer en av mina militära klockor.
Seiko 7T27-7A20 från svenska försvaret med M-nummer.
Enligt uppgifter köptes dessa Seiko in av försvarsmakten med början 1999 och tilldelades främst helikopterpersonal, men även Viggenpiloter har använt dessa.
Det finns en film i tråden om militära klockor där man ser bevis på det
Numera använder Försvarsmakten Sjöö Sandström UTC Skydiver.
Klockan är militär , vilket tydligt syns på bilderna med M nummer M3440-058010. Jag saknar tyvärr övrig bakgrundshistorik om klockan. Jag har tagit så bra bilder jag kan på klockan för att visa att den är i mycket gott skick och med nyligen nybytt batteri. Okänd servicehistorik, men inga tidsavvikelser på några veckor, så den fungerar utmärkt!
Klockan kommer på vad jag tror är originalband men är inte säker.
Klockan levereras i en Seiko original kartong, men det är inte klockans ursprungliga kartong, bara för att klargöra.
Börjar här några dagar och om den inte är av intresse så hamnar den på en annan plattform inom kort. Men jag börjar hos mina egna
Säljer en av mina militära klockor.
Seiko 7T27-7A20 från svenska försvaret med M-nummer.
Enligt uppgifter köptes dessa Seiko in av försvarsmakten med början 1999 och tilldelades främst helikopterpersonal, men även Viggenpiloter har använt dessa.
Det finns en film i tråden om militära klockor där man ser bevis på det

Numera använder Försvarsmakten Sjöö Sandström UTC Skydiver.
Klockan är militär , vilket tydligt syns på bilderna med M nummer M3440-058010. Jag saknar tyvärr övrig bakgrundshistorik om klockan. Jag har tagit så bra bilder jag kan på klockan för att visa att den är i mycket gott skick och med nyligen nybytt batteri. Okänd servicehistorik, men inga tidsavvikelser på några veckor, så den fungerar utmärkt!
Klockan kommer på vad jag tror är originalband men är inte säker.
Klockan levereras i en Seiko original kartong, men det är inte klockans ursprungliga kartong, bara för att klargöra.
Börjar här några dagar och om den inte är av intresse så hamnar den på en annan plattform inom kort. Men jag börjar hos mina egna