• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko 7T32-6G10 R1

Pris
1900kr
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena KS!

Säljer en lite ovanligare Seiko kronograf med larmfunktion. Referensnummret daterar klockan till Juli 1996. Klockan är i gott men använt skick och samtliga funktioner fungerar som de ska. Det finns små märken och repor men inga större dings. Kronograf sveper ordentligt (den tickar alltså inte som på många kvartsklockor) och nollställer som den ska. Alarmfunktionen funkar också som den ska. Den tjuter och ringer vilket jag tycker är ordentligt coolt för ett armbandsur. Klockan fick ett nytt batteri förra veckan hos urmakare som konstaterade att inget servicebehov föreligger klockan. Klockan kommer på ett läderband som är lite slitet. Ögglan har tappat ett lager läder så det är en relativt tunn öggla men den håller fast bandet utan problem.

Hittar inte så mycket sälj på denna online. Ligger en ute på Chrono24 för strax över 4000 så sätter mitt pris till 2500, 2100, 1900KR. Är det något ni undrar över eller om ni vill ha fler bilder så är det bara att ni hör av er via meddelande på KS. Betalning sker via Swish och klockan skickas på köparens bekostnad. Inga byten denna gången.

Min referenstråd; https://klocksnack.se/threads/björnamin.110649/

Specs;

36,5mm exklusive krona/pushers
18mm mellan bandhornen
41mm lång
Från 1996
7T32 Urverk

Bifogar även en youtube guide för hur ni ställer alarmfunktionen på klockan ifall detta är av intresse;
!OBS! klockan i videon är inte samma som min klocka i denna annons. Men det är samma alarmfunktion.
IMG_20241006_150428903.jpg

Bilagor

• 32170_2.JPG
    32170_2.JPG
    285.6 KB · Visningar: 12
  • 32170_3.JPG
    32170_3.JPG
    246.8 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp