- Pris
- 2000
- Returpolicy
- Ja om något i min annons skulle visa sig vara helt felaktig.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer av klockan då den inte kommer till användning. Köpt ca 2005 ny av mig och hade den som daily under ett par år, så det finns som bilderna visar duktigt med spår av användning, dock inga större dings. Har suttit orörd i klockboxen under senaste 15 år, men verkar funka fint. Jag ställer dock inga garantier på funktion eller så. Klockan har aldrig servats/polerats. Det som går att säga är att kronograf funktionen fungerar när jag provar. Den verkar även hålla tiden nu när jag haft den i windern några dagar. Jag har för mig att Jorg Hysek ska ha varit inblandad i designen men inget jag vågar svära på.
Säljer den i förhoppning om att någon annan tycker den är kul och vill ha, istället för att den samlar dam hos mig.
Endast klockan, inga tillbehör eller extra länkar. Den passar precis på mig med handled som mäter 21cm men är tajt. Jag mäter den till ca 18,5cm på insidan. Det går kanske att 'köpa' sig en halv cm med justering.
2000:-
Om priset är helt tokigt säg till. Jag kan både skicka den eller mötas f2f i Stockholmstrakterna.
Jag kan tänka mig byta den mot en Seiko orange monster SKX781 ev med pengar emellan till dig beroende på skick osv.
Mvh/Timothy
Säljer den i förhoppning om att någon annan tycker den är kul och vill ha, istället för att den samlar dam hos mig.
Endast klockan, inga tillbehör eller extra länkar. Den passar precis på mig med handled som mäter 21cm men är tajt. Jag mäter den till ca 18,5cm på insidan. Det går kanske att 'köpa' sig en halv cm med justering.
2000:-
Om priset är helt tokigt säg till. Jag kan både skicka den eller mötas f2f i Stockholmstrakterna.
Jag kan tänka mig byta den mot en Seiko orange monster SKX781 ev med pengar emellan till dig beroende på skick osv.
Mvh/Timothy