• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Seiko Astron SBXY065

Nopplis

Guld
2-Faktor
Pris
4000
Returpolicy
Om något avviker från beskrivningen så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjenare,
Säljer denna Astron då det är dags att banta ner klocklådan lite. Riktigt fin GADA-klocka i titan. Ett stort steg upp i nivå jämfört med tex Citizen Eco-Drive, Casio Edifice m.fl.

Köpt av mig i feb 2025, 3 års garanti. Jättefint skick med vissa spår av användning på spännet. Jag hittar inga skavanker som stör alls vid normal betraktning. Fullset.

• Klocka och armband helt i borstad titan
  • Integrerad länk med snabbjustering i spännet
  • JDM-modell med Solar och Radiosynk
  • 100m WR
  • mått 41 mm, tjocklek 10,6 mm, L2L 46,9 mm
  • day+date samt dual-time
  • AR behandlingen är den bästa jag har sett, oavsett prisklass.

Nypris idag ligger runt 10.000:-. Jag sätter 4000:- inklusive spårbar frakt (OBRO), byten inte aktuellt denna gång.

F2F i Stockholm går också bra.

Fler bilder på klockan finns i Seiko Astron-tråden!

IMG_6323.jpeg
IMG_6324.jpeg
IMG_6325.jpeg
IMG_6326.jpeg
IMG_5939.jpeg

Tillbaka
Topp