• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vintage Seiko Micromärke Säljes/Bytes Seiko, Boldr, Aigi, Mr Jones, Galo, Humism, Triwa M.m

Almoutasem

Basic
2-Faktor
Pris
399kr-3500kr
Returpolicy
Om beskrivning/Bilder inte stämmer. köparen betalar frakten
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Detta är min första säljtråd här i klocksnack!
Jag är en nyexaminerad student som jobbar på att starta mitt egna micromärke! (Spoiler nere)

Just nu behöver jag lite pengar för att tillverka ett par prototyper till och därför valde jag att sälja bort en större del av min samling.

Byten jag är intresserad av är bra verktyg för klockreperation, och förmodligen Miyota verk. samma värde som klockorna.

Paketpriser kan ordnas, referenser finns här: Referenser , och på Tradera, Facebook grupper och Blocket.

För att detta är min debut kommer jag att skänka bort en liten present vid varje klocka sålt för över 1000kr (bild 4), blandannat en bok om rolex, Klockfodral, hållare som lyser i mörket osv. Slumpmässigt såklart.

Fler bilder finns för varje klocka, med tidsmätning för de mekaniska och skickas vid kontakt.
1000032569.jpg

1000032570.jpg

1000032938.jpg

1000032789.jpg
1000032790.jpg

10- NOS Swatch GR104 Bar Oriental 899kr

15- Vintage Manual Rexton 1299kr

16- Manual Seiko 7100 899kr

17-Automatic Lanco Club 77 SÅLD

1000032947.jpg

Mer Info tillkommer under kommande veckorna, detta är mitt sommarprojekt och vi kommer förmodlingen att lansera klockan nästa år!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp