• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko BONANZA!!!!!!

klockodile

Dundee
2-Faktor
Säljer av lite.
Alla priser är förhandlingsbara vid snabb affär.

Seiko SDAA005 "Izul" "Tillbakadragen"

Seiko SKX011J "SÅLD"
DSC_0012.JPG

Perfekt sommarklocka. Köptes av mig från Asien förra året.
Varligt använd av mig. Nästan inga märken alls.
Kommer med gummi och Seiko Jubilee.
Manual, garantikort och neutral box.
Fungerar som den skall.
1700 SEK skeppat inom Svedala."SÅLD"

Seiko SBDX001."SÅLD"
_20160226_083659.JPG

Den klassiska dykaren. Fint skick utan djupare repor eller dings.
Inkl manual, box, ostämplad garantikort, och orört originalgummi och originallänk. På sitter just nu en extra Diashield originallänk, som naturligtvis medföljer.
Inköpt i slutet av 2014.
12k SEK skeppat inom Svedala."SÅLD"

Seiko 6105-8110 "SÅLD"
DSC_0008%257E2.jpg

DSC_0291.JPG

Mycket bra skick på tavla, glas, vridring och visare. Boett och krona i bra skick för en klocka från 1976. Nyservad sommaren 2015 av Minuteman. Röda pluppen på sekundvisare är restaurerad men omöjlig att skilja från originalet IMHO.
Sitter på ett 99% oanvänt Wjean "Chocolate bar" gummi.
8500 SEK skeppat i Svedala."SÅLD"

Seiko 5717-8090 "Tillbakadragen"

Retur inom 48h om du inte tycker objektet stämmer med min beskrivning. Köparen betalar då frakten.
Tjipp!
 
Senast ändrad:
Topp