- Pris
- 1600
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Seiko från 1974. Stålboett och akrylglas. Ca 34,5 mm utan kronan. 16 mm bandfästen. Jag har inte tillgång till timegrapher så jag har inte kunnat testa gången noggrant. Men jag har burit den några dagar i rad utan att det blev någon anmärkningsvärd avvikelse iallafall. Okänd servicehistorik. Ett par dammkorn på tavlan. Som vanligt fattar jag inte hur Seikos ref-nummer fungerar men på boetten står det 2220-0300 och på tavlan 2220-0760R. Reptilbandet på första bilden ingår inte men jag har monterat ett NOS Hirsch som känns hyfsat samtida till klockan.
F2F i Stockholm eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris: 1600 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
BWC Military III. Ska jag gissa så är den från runt första halvan av 90-talet men ta det med en nypa salt för jag har inte snöat in och läst på om dessa. Stålboett och akrylglas. Ca 36 mm utan kronan. 19 mm bandfästen. Till skillnad från likmande CWC har den lösa bandstift. Stållänk som jag tror är original till klockan. Jag har åtminstone sett en likadan klocka som också hade en likadan länk. Finish och skick matchar klockan också. Har ingen aning om den har alla länkbitar kvar. Nytt batteri hösten 2023. Ej täthetsservad eller provtryckt i samband med det. ETA-verk men jag minns inte vilket. Tidigare ägares hudavlagringar i länken som syns på bilderna har jag sanerat med hjälp av ultraljudstvätt efter de togs. Inga papper eller andra tillbehör.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
F2F i Stockholm eller kan skickas spårbart och på min risk.
BWC Military III. Ska jag gissa så är den från runt första halvan av 90-talet men ta det med en nypa salt för jag har inte snöat in och läst på om dessa. Stålboett och akrylglas. Ca 36 mm utan kronan. 19 mm bandfästen. Till skillnad från likmande CWC har den lösa bandstift. Stållänk som jag tror är original till klockan. Jag har åtminstone sett en likadan klocka som också hade en likadan länk. Finish och skick matchar klockan också. Har ingen aning om den har alla länkbitar kvar. Nytt batteri hösten 2023. Ej täthetsservad eller provtryckt i samband med det. ETA-verk men jag minns inte vilket. Tidigare ägares hudavlagringar i länken som syns på bilderna har jag sanerat med hjälp av ultraljudstvätt efter de togs. Inga papper eller andra tillbehör.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Senast ändrad: