• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Cadet JDM SCPR005 "Bad-Dressare" *PRISBUMP*

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
500sek
Returpolicy
Ja, inom 48h, frakt ToR på köparens bekostnad, klockan skall returneras i samma skick som den skickades.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt pris: 500kr
Förr: 600kr

Nästa klocka ut är en lite Seiko dressare med 10ATM vattenskydd, dvs badbar (om man gör ett trycktest först). Klockan är ganska smäcker för att vara en badklocka, måtten är: Diameter utan krona/kronskydd 34mm, lug2lug 39,3mm, tjocklek 6,7mm, bandbredd 18mm med 5mm centerlugg.

Klockan är en JDM modell och är tillverkad 1991. Inuti tickar ett Seiko 5P31 3j som skall hålla 15spm. Klockan fungerar utan anmärkning.

Skicket är gott, repor finns men glaset är repfritt. Länken är orginal och den passar upp till 18,5cm. Tavlan är ganska trevlig, den är mattvit med applicerade guldfärgade index. Visarna är även de gulfärgade och sekundvisaren har en röd topp. Kronan är åttakantig och signerad. Boetten och boettlock är i stål, dvs ej i fulmetall, bezel är i TT fulmetall.

Servicehistoriken är okänd och den är ej trycktestad av mig. Den fick ett nytt batteri när jag köpte den för ett år sedan och batteriet skall enligt spc hålla i ca 5år.

Frakt ingår i postens blåa, jag tar ej ansvar för om posten slarvar bort paketet eller tar sönder det, önskas rek tillkommer detta på priset.

Betalning med Swish.

S0383083.JPG
S0393085.JPG
R1059706.JPG
R1059707.JPG
R1059709.JPG


Tack KS för annonsplats!
 
Topp