- Pris
- 3000
- Returpolicy
- EÖK
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Seiko Dolce, ref. SACM171. Dressarnas dressare till salu då jag behöver pengarna till en annan klocka. Den här används inte så den får lämna.
33,5mm i diameter, 38,9mm L2L och 5,3mm tjock. Safirglas, applicerade index och ett kvartsverk (8J41) som går +-10sec/år och har en batteritid på 3 år.
Seiko Dolce har lanserats endast för den japanska marknaden så jag har köpt den på Gnomon 210731. Använd vid 4-5 tillfällen och vad jag kan se i nyskick. Den kommer fullset.
Inga byten denna gång. F2F i Jönköping går bra annars skickas med rek frakt.
Mina omdömen från tidigare affärer:
Tack KS för möjlighet till annonsering.
Seiko Dolce, ref. SACM171. Dressarnas dressare till salu då jag behöver pengarna till en annan klocka. Den här används inte så den får lämna.
33,5mm i diameter, 38,9mm L2L och 5,3mm tjock. Safirglas, applicerade index och ett kvartsverk (8J41) som går +-10sec/år och har en batteritid på 3 år.
Seiko Dolce har lanserats endast för den japanska marknaden så jag har köpt den på Gnomon 210731. Använd vid 4-5 tillfällen och vad jag kan se i nyskick. Den kommer fullset.
Inga byten denna gång. F2F i Jönköping går bra annars skickas med rek frakt.
Mina omdömen från tidigare affärer:
Lämna gärna Ditt omdöme om Lauda här
Hej, Du får gärna lämna Ditt omdöme om mig här i fall vi gjort affär ihop. Tack. MVH
klocksnack.se
Tack KS för möjlighet till annonsering.
Senast ändrad: