• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko FFF mod (SÅLD) + Casio G-Shock

BME

Cartier
1: Säljer min FFF moddade Seiko SNZH60J1 pga att den ligger bara i boxen och stirrar på mig varje morgon när jag väljer en annan klocka och ger mig skuldkänslor...
Väldigt sparsamt använd sen jag köpte den ny av Rob på monsterwatches.
Länken är i stort sett oanvänd och repfri, nato med gulddetaljer kan komma med klockan om så önskas.
Inga tillbehör endast klocka.
1500:- pok
1600:- med natot också pok.
IMG_1881.jpg


IMG_1885.jpg


2: Casio G-Shock AWG-M100B-1AER
Schysst G-shock som jag själv tycker är jäkligt läcker men den känns lite liten för mig.
Har stora handleder endast slagen av Pappi som jag vet på forumet :)
Men den känns avsevärt mycket mindre än den diametern 46,6mm som uppges i specifikationen säger.
Mer info nedan.
1000:- jämnt låter väl bra?
gsh_zps70a34dd7.jpg

AWG-M100B-1AER_zpsf09b70dd.jpg


Jämfört med Pannan som "bara" är 44mm så kanske ni förstår vad jag menar med liten även fast specen säger 46+mm...
null_zpsd865aee7.jpg


Vid eventuella frågor eller hätska kommentarer så ta det via PM eller här it's up to you!
 

BME

Cartier
750:- inklusive frakt?
Kom igen solceller, radiokontrollerad tidsinställning och andra gottigheter! :)
Sista priset för denna gång annars behåller jag den...
 
Topp