• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Fieldmaster, 4100:- (gäller endast den 9 januari)

M.M

Cartier
En Seiko Fieldmaster (Contra) säljes.
Boett med två moduler i PVD-titan, 28x28mm per modul (kvartsklocka och kompass), gissningsvis från feb -85.
Ref: 2c21-0080, ej original kanvasband ingår, plast kvar på baksidan.
Känner inte till servicehistoriken och den är inte tryckt (vattentät till 100m) men den tickar på som en kvartsklocka ska göra.

Repa i bezeln (vid 5min markeringen) och någon mikrorepa i glaset på kompassmodulen är allt jag hittar + det vanliga skavet/nötningen av kompassnålens orangea spets (annars i bra skick för sin ålder) --> Därför ser jag helst en f2f deal i Stockholm så ev. köpare får titta och klämma innan köp. Ingen retur vid f2f.

Pris: 4900kr (tid: 6500kr)
Byten:Inga byten
Retur: om ej äkta Seiko
Frakt: köparen betalar frakt
DSC_0164.JPG


DSC_0163.JPG


Väl mött och tack för annonsplatsen KS!
 
Senast ändrad:
Topp