EHaqua
Basic
- Pris
- 2300kr
- Returpolicy
- Om klockan ej motsvarar beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Seiko Fifty Five Fathoms, moddad hommage baserad på SNZH57. FFF-urtavlan gör verkligen stor skillnad mot ursprungsmodellen! Jag älskar verkligen utseendet på denna klocka, men TYVÄRR är den LITE för liten för min relativt grova handled. Den får knappt någon tid på handleden tyvärr, och därför får den gå vidare.
Klockan är i det närmaste i nyskick.
Automaturverk 7s36 med datum, datumfunktionen syns även i nya urtavlan. Den går bra och håller tiden fint precis som sig bör av ett Seiko-verk.
Den kommer tillsammans med ett skönt 22mm Nato i brunt skinn. Till denna klocka finns många snygga alternativ när det gäller armband!
Jag hade tänkt mig 2300:-, inkl frakt 2500:-. Klockan finns i Växjö/Linköping/Jönköping.
Klockan är i det närmaste i nyskick.
Automaturverk 7s36 med datum, datumfunktionen syns även i nya urtavlan. Den går bra och håller tiden fint precis som sig bör av ett Seiko-verk.
Den kommer tillsammans med ett skönt 22mm Nato i brunt skinn. Till denna klocka finns många snygga alternativ när det gäller armband!
Jag hade tänkt mig 2300:-, inkl frakt 2500:-. Klockan finns i Växjö/Linköping/Jönköping.
Senast ändrad: