• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Seiko GMT SPB383

Wasabi

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
12.850kr PB 11.850kr PB2 10.950kr PB3 9.999kr sista pris
Returpolicy
Enligt övr.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en fantastisk fin Seiko SPB383 MM200 GMT till salu. En av de bästa och mest prisvärda GMTn på andrahandsmarknaden enligt mig.
Fullset med innerlåda, ytterlåda, cert m.m.
Skick enligt bilder (mycket bra skick enligt mig, uppfattning av skick är ju subjektivt, så ställ hellre en fråga för mycket än en fråga för lite, hojta till ifall du vill ha fler bilder) ☺️
Den är köpt nån gång mellan 2023-2024. Måste kolla upp exakt datum.
Klockan finns i Sthlm, möts gärna upp på en fika, men kan även skickas på min bekostnad, din risk.
12.850kr inkl spårbart frakt.
PB1 11.850kr
PB2 10.950kr
PB3 9.999kr denna helg
Nypris ca 23.000kr

IMG_0197.jpeg
IMG_0196.jpeg
IMG_0198.jpeg
IMG_0199.jpeg
IMG_0200.jpeg
IMG_0202.jpeg
IMG_0201.jpeg