• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko klockauktion till förmån för Barncancerfonden

Cancer är skit och jag förlorade min pappa i sjukdomen i våras.

Att förlora ett barn i sjukdomen måste dock vara det värsta som kan hända en förälder, därför känner jag att forskningen är viktig.

Vill därför auktionera ut denna Seiko Alarm Chronograph 7T62 0FZ0 som jag köpte från Singapore för ett par år sedan.

Klockan mäter 39 mm och kommer med datum och tidtagning. Nytt batteri i maj 2015.

Medföljande "tillbehör" på näst sista bilden.

Det tråkiga i det hela är att jag lyckades skrapa i klockan i metall varför det nu är en repa i andra länkbiten. Detta är dock inget som stör vid användande då det sitter på "rätt" sida. Har försökt få med det på sista bilden.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Budgivningen startar nu och avslutas 2015-08-31 kl 23:59. (Så jag hinner hem från min weekend i Spanien)
Den som då lagt det högsta budet får klockan och alla pengar går oavkortat till Barncancerfonden.

Lägg bud genom att posta det i denna tråd.

Betalning sker sedan genom att vinnaren ger hela beloppet som gåva till Klocksnacks egen insamling (ange ditt KS-alias) och att du sen postar en skärmdump på bekräftelsen i denna tråd. Alternativet är att pengarna Swishas till mig och jag ger gåvan och postar bild på bekräftelsen här.

Hur klockan skall levereras kommer jag och köparen överens om. Dock ser jag gärna ett f2f överlämnande om vinnaren bor i Stockholm.

Mvh
Richispice
 
Topp