- Pris
- 650kr + 750kr
- Returpolicy
- Nej. Skulle någonting vara felande så löser vi det!
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Dags att sälja två stycken klockor, en Seiko Kronograf samt en Casio Makita.
Klockorna finns att hämta i mellersta Sverige eller skickas på köparens kostnad och risk.
Se nedan för mer detaljer:
1.
Seiko Chronograph 7T32-6J80. Fantastiskt mycket klocka för pengen. Larm finns för att kunna passa fikapausen på arbetet! Perfekt allt i allo klocka!
Pris: 750kr
2. SÅLD
Casio 145 A663 MAKITA. Mycket trevlig digital klocka som är 4,8mm tunn, bärs riktigt skönt på handleden. Eftersom den är graverad "MAKITA" på baklocket är den perfekt för Makita-älskaren och såklart även för er alla andra!
Pris: 650kr SÅLD för 700kr på Blocket 2025-02-17
Länk till min GG-tråd:
klocksnack.se
Klockorna finns att hämta i mellersta Sverige eller skickas på köparens kostnad och risk.
Se nedan för mer detaljer:
1.
Seiko Chronograph 7T32-6J80. Fantastiskt mycket klocka för pengen. Larm finns för att kunna passa fikapausen på arbetet! Perfekt allt i allo klocka!
Pris: 750kr
2. SÅLD
Casio 145 A663 MAKITA. Mycket trevlig digital klocka som är 4,8mm tunn, bärs riktigt skönt på handleden. Eftersom den är graverad "MAKITA" på baklocket är den perfekt för Makita-älskaren och såklart även för er alla andra!
Länk till min GG-tråd:
rstattin
Hej! Här kommer min tråd. Har du sålt någonting till mig eller köpt någonting av mig så vore det snällt att skriva din upplevelse här. Tack så länge, vi hörs :D Med vänlig hälsning

Senast ändrad: