• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Marine Master 300 ref SBDX001

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Bytes Seiko Marine Master 300 ref SBDX001

Ursprungligen inköpt dec 2012. Kanonskick, förutom spännet som fått sig några rediga repor från poolside fyllewrestling (som sig bör på en resebeater). Fullset plus ett svart isofrane och ett MM300-gummi.

Endast intresserad av byten mot Breitling B1, Speedy Pro eller DJ1601. I nuläget inte heller intresserad av ren försäljning.









Jag tar mig friheten att välja om och vilka bytesförslag jag är intresserad av. Klockan finns i innerstan för påseende.

JoberMan
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Nu ska JoberMan läsa reglerna för köp och sälj. Noga. ;)
Vafan, ska bytesvärde anges också? KS är mer byråkratiskt än Skatteverket ;-)
Bytesvärde ink Isofrane och MM-gummi: 14 468 SEK.
Bytesvärde ink endast Isofrane: 14 363,50 SEK.
Bytesvärde ink endast MM-gummi: 14 363 SEK.
Bytesvärde exk Isofrane/MM-gummi 17 000 SEK (japp, vill man inte ha gummin till en sådan klocka ska man fan betala extra).
Samtliga angivna bytesvärden är förhandlingsbara :)

God kväll
JabberMouth
 
Topp