• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Marinemaster 300 SLA019J

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Pris
25000
Returpolicy
Skulle något vara galet så löser vi det
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej nu har du chansen att köpa en riktigt fin limiterad Seiko MM300 i skogsgrön fullset, denna tillverkades endast i 1968 ex
Klockan är i fint skick finns några mindre repor på sidan av boetten bara vilken kommer av naturlig användning och är enligt mig inget som utmärker. Länken är också i mycket fint skick. Jag har bara burit den på gummiband.
Igår den 27 dec så var jag till urmakaren för att säkerställa gången på klockan innan försäljning. Den går utmärkt utan avvikelser klockan trycktestades också med godkänt resultat. Observera att prickarna på glaset på bilderna är regndroppar då jag fotade den utomhus.
Försäkrad frakt ingår i priset
Endast seriösa spekulanter besvaras och är inte intresserad av några byten
Tack ks för annonsplats
DSC_0545.JPG
DSC_0546.JPG
DSC_0537.JPG
DSC_0536.JPG
DSC_0529.JPG
DSC_0530.JPG
DSC_0531.JPG
DSC_0532.JPG
DSC_0527.JPG
DSC_0538.JPG
DSC_0468.JPG
DSC_0469.JPG
DSC_0471~2.JPG
DSC_0526.JPG
 
Senast ändrad:
Topp