• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Marinmaster SLA035 - Lönebump 27/8!

alex_c

Cartier
2-Faktor
Pris
20000
Returpolicy
Inom 24h om något är uppenbart fel med min beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Pris: 31000 ➡️ 26000 ➡️ 24000 ➡️ 22000 ➡️ 20000

Cool och rätt hård i mitt tycke. Sitter jättebra på smalare handled trots specen på 44mm tack vare boettform och horn. Men dags för nytt så denna söker ny ägare.

Seiko SLA035j1
Limiterad modell om 600 exemplar. Klockan är inhandlad av mig hos svensk AD. Alla tillbehör som följde med köp finns kvar.

Skick
Klockans skick speglar en klocka som är använd med varsamhet några gånger i månaden sedan våren 2020. Jag har inte hittat några som helst repor eller hairlines, inte ens på de blanka ytorna. Silikon/gummibandet som satt på som original kommer självklart också med. Ni som testat vet att det drar till sig damm likt en microfibertrasa, därav den lite halvtrista bilden. Bandet är använt ett par dagar och i övrigt har andra band suttit på. Det canvas som syns på bild medföljer.

Byten
Eventuellt - krav är bytesvärde på ditt objekt.

Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Kan även skickas efter erhållen betalning som sker med Swish eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kan åka en liten bit utanför Stockholm mot handpenning eller om du är en köpare med goda referenser behöver inte handpenning vara nödvändigt.

Referenser
https://klocksnack.se/threads/alex_c.38816/

Tack KS för annonsplats!
2A54AB36-3E16-45B6-8748-06C86F232D4C.jpeg

IMG_8571.jpg
IMG_8572.jpg
IMG_8573.jpg
IMG_8574.jpg
IMG_8576.jpg
IMG_8577.jpg
 
Senast ändrad:
Topp