Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar vara pepsi enligt Google, men grym.SBCM025 (orange tavla)
Inte dumma de här heller. Fejk dyk kan också funka.![]()
7546 , ~39mm
Saknar lume i ringen så inte tekniskt en dykarklocka men nära på. Annonserades som surfarklocka.
Den var riktigt nice!7s26-0050 / skx02X.
38mm.
![]()
Den är bidirectionalDen var riktigt nice!
Är vridringen bi eller uni på de där modellerna? Kronan vet jag är utan gängor.
Den här var rätt ball. Men på 38mm och med så bred dykring är nog tavlan väldigt liten. SBND023Sbdn013![]()
Den här var rätt ball. Men på 38mm och med så bred dykring är nog tavlan väldigt liten. SBND023
![]()
Viss skillnad i skick på de där två![]()
7546 , ~39mm
Saknar lume i ringen så inte tekniskt en dykarklocka men nära på. Annonserades som surfarklocka.
TackViss skillnad i skick på de där två
Med de sagt köper jag nog gärna en surfarklocka. Tycker den verkar riktigt nice enligt spec. Integrerad länk är trevligt också
Bra trådstart @Case
Amazing7a38-xxxx dykare, 38mm
![]()
Stulen bild
Jo jag jagar en sån lite halvt jag med. Har inget i svart och 'guld' i samlingen ännu7a38 dykarkronografena är ju väldigt spännande. Måste kolla närmare på den linjen.
Den är väldigt fin!Du har ju även 7a28-7040 på 40mm.
![]()
Min dinka![]()
Tack duDen är väldigt fin!
Det finns några solar titan i 38mm, med 18mm band. SBDN01XFinns det inget nytt mindre förutom baby turtle?
Tycker den ser så konstig ut. Samt den har ju inte kronan kl16, är det ens en seiko då?Det finns några solar titan i 38mm, med 18mm band. SBDN01X
Här ser du 019 tillsammans med 42mm varianten.
![]()
Har klämt på den större. Inte helt impad av byggkvalitén.