• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko midsize divers(4205-015b) Nytt pris!

Pris
800kr
Returpolicy
Nej, ansvarar inte för posten, funkar när den lämnar huset
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer en seiko 4205-015b. Har haft den i några veckor, kolla bilderna för skick. Enligt förra säljaren har klockan fått ny urtavla och visare. Kan vara andra delar som är bytta också eftersom den är i bra skick enligt mig.
Den håller tiden som den ska, diffar några minuter på en vecka(runt 3 min vill jag minnas). Detta är den första dykarklocka jag har haft i min ägo. Säljer denna eftersom jag inte min hud var så värst glad för bandet klockan har.
Enligt förra ägaren tyckte han klockan hade mått bra av en service, därför sätter jag lite lägre pris. Men den tickar på som den ska och växlar datum utmärkt. Inte speciellt trög utan känns jämn och fin när man ställer in tiden. Klockan är automatisk men verkar som kan kan vrida upp den manuellt också, inte helt säker för är inte så kunnig.
IMG_20190207_163157.jpg
IMG_20190207_163224.jpg IMG_20190207_163345.jpg IMG_20190207_163426.jpg IMG_20190207_163520.jpg IMG_20190207_163557.jpg
Säljes i befintligt skick

Köpare betalar valfri frakt!

Mvh Alfons

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp