• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Mini Gozirra! med stor otur från min sida

RobinHolmberg

Breitling
Hejsan i stugan! Här kommer jag som en nybörjare och ska göra en liten sån där "unboxing" tråd.

Köpte mig en Seiko Mini-Monster utav Jonas.76. Och tro mig detta är en lustig historia men tack vare stort tålamod från jonas gick allt bra i slut ändan! Klockan inköptes utav min nära vän TimJohansson och skickades där efter till mig. Allt gick som det skulle i frakten, paketet kommer hit utan problem, Så iväg far jag som en orm ur stöveln för att hämta packet. men blir dock nekad då mitt ID gick ut TVÅ dagar innan packetet anlänt... Men dock efter mycket Om o men o farande fram o tillbaka mellan polisen för att få tag i nytt id håller jag äntligen klockan i handen!

IMG_0074.JPG
I packetet va det väll gjort och mycket skydd! vilket är otroligt bra då jag har jobbat på posten och vet hur det hanteras (kast upp till 10 meter är icke ovanligt)
IMG_0076.JPG
Vi det här laget började jag bli nästan lite spänd då jag hade kämpat så mycket för klockan
IMG_0078.JPG

IMG_0080.JPG


efter en snabb och grov dusch ( Jobbar som bilmekaniker där av kålsvarta händer) Så sitter klockan äntligen på armen! Första riktiga klockan och vilket monster det är :D kärlek vid första ögonkastet!
IMG_0084.JPG

Har inte burit klocka på dryga 10 år. men det känns så rätt! Underbar klocka från en dunder härlig person som även var snäll nog att förlänga lignings tiden!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Skönt att det löste sig, har själv varit med om ID som gått ut någon dag innan vilket är riktigt drygt. Grattis till nya klockan!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Drygt! Jag har satt in pengar på min bank utan id och med ett utgått id. Men men, den som väntar på något gott ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Härligt!

För egen del var jag utan klocka de sex första åren av mitt liv. Sedan dess har en klocka suttit på handleden varje dag. :D

Mvh A
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Grattis!
Tog ett jävla tag att få ut den från Posten! Men när den väl åkt på så åker den aldrig av!
Ger dig ett år sen rockar du Rålecks ;)

Härligt!

För egen del var jag utan klocka de sex första åren av mitt liv. Sedan dess har en klocka suttit på handleden varje dag. :D

Mvh A

Tog mig 21 år innan första klockan åkte på... Skämde bort mig med en Tissot och ett halvår senare har man TT Rolex :D
 

RobinHolmberg

Breitling
Man får se är grymt nöjd med denna synd bara att jag inte har någon klocka att ha på jobbet :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp