• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko MM300 SBDX001

elmaco

Omega
Pris
11000
Returpolicy
Om beskrivningen kraftigt avviker så självklart inom 24h, dock inte vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer en MM300 SBDX001. Den inköptes av mig för ca 2 år sedan av en forummedlem. Ursprungligen köptes den på Klockmaster i Globen 2012-05-16.
IMG_20180925_171904.jpg

Håller tiden bra, mjuk i uppdraget, datum växlar som det ska, bezeln snurrar fint. Skick enligt bilder och beskrivning nedan.

Den har gått som daglig klocka av mig och tidigare ägare så den har spår av användning. Jag skulle kalla det för bruksskick. Det finns en ding under kronan (syns nog på bild). Inget jag stör mig på direkt men lika bra att informera. Dykarförlängningen kärvar lite men fungerar (se förklarande bild längre ner). Eftersom jag inte är dykare så brukar jag inte förlänga ;). Länken har repor enligt bild.

Medföljer två extra länkbitar, gummibandet (i bra skick) och ett spänne till länken som har gått sönder (går inte att fästa den i länkens ena ände) men det kan vara bra att ha för reservdelar.

Det som är med på sista bilden är vad som ingår.

Priset: 11 000 kr. Passar det inte så ge mig ett bud. Jag kan tänka mig att byta mot någon billigare klocka och få en slant emellan.
Finns i Nacka/Årsta för f2f, kan ta mig till centrala Stockholm också. Den kan även skickas om det behövs, då tillkommer fraktkostnad och du betalar med Swish i förskott!

Mvh Max

IMG_20180925_171910.jpg
IMG_20180925_171919.jpg
IMG_20180925_171924.jpg
IMG_20180925_171930.jpg
IMG_20180925_172203.jpg
IMG_20180925_172211.jpg

ding.jpg
länk.jpg

IMG_20180925_172504.jpg
 
Senast ändrad:
Topp