• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Monster gen 2

Shadyboy

Cartier
Pris
1200
Returpolicy
Vi ska såklart bägge vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Monster gen 2 som är i absolut briljant skick då den endast legat i lådan i nattduksbordet senaste 3 åren. Skulle du se något som liknar märken/hairlines på bilderna på själva klockan så är det garanterat damm, fingeravtryck eller reflexer från ljuskällor i rummet. Däremot finns två mycket små hairlines på spännet till länken, se bild.

Säljes pga att den känns lite för fin för mig att använda som beater (och därmed endast legat i lådan då jag inte jobbar som fallskärmsjägare till vardags...). Kommer med länkar samt 2 natoband varav endast det khaki-färgade använts. Låda och kudde följer såklart med + tag. Klockan har ruckats och provtryckts (kvitto finns) men då jag inte använt den har jag svårt att bedöma eventuell gångavvikelse.

Disclaimer: har varit till salu tidigare, men returnerades av köparen och när jag fick tillbaka den så fungerar ej manuella uppdraget. Gissningsvis har bommen hoppat ur läge. Går igång direkt när man rör på klockan, och inställning av tid, datum och dag fungerar fint.

Klockmäster i Globen har tittat på den och uppskattat kontroll + åtgärd till ca 300 kr, så de rekommenderade att göra det först när det är dags att provtrycka den (då man ändå öppnar den) eller vid annan service.

Pga detta slumpas den bort för 1200 kr via swish inkl. allt på bilderna. F2F i Stockholm föredras så du får se vilket skick det är på klockan. Ingen retur annat än enligt ö.k. Och det är helt och hållet först till kvarn som gäller. Den som först swishar får klockan.

Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/shadyboy.44817/#post-3298883
 

Bilagor

  • IMG_3925.jpeg
    IMG_3925.jpeg
    213.7 KB · Visningar: 13
  • IMG_3926.jpeg
    IMG_3926.jpeg
    353 KB · Visningar: 17
  • IMG_3927.jpeg
    IMG_3927.jpeg
    319.8 KB · Visningar: 17
  • IMG_3930.jpeg
    IMG_3930.jpeg
    220.3 KB · Visningar: 15
  • IMG_3931.jpeg
    IMG_3931.jpeg
    158.9 KB · Visningar: 9
  • IMG_3932.jpeg
    IMG_3932.jpeg
    209.9 KB · Visningar: 8
Topp